Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







onsdag 1. februar 2012

Babysvømming

Onsdag 11 januar startet jeg å Thuva på babysvømme-kurs hos Blekkspruten.
Blekkspruten

Det er utrolig morro, og i dag som var gang 5 var det tid for at barna skulle dykke :)
Jeg har vært så nervøs for det dykket at jeg til og med har sovet dårlig natt til i dag hehe, men det gik kjempe fint. Thuva var super flink å så i grunn ut som om hun syntes det var helt ok å være under vann.
Den ene mammaen som er med der tok noen bilder i dag så tenkte jeg skulle høre om jeg kan få kopiere de. Hadde vært koselig å ha bilder fra svømmingen og hadde vært morro å lagt ut litt bilder her og.

I dag mottok Christina gaven sin også :) Hun var vinneren jeg trakk ut på bloggen så det var kjempekoselig å se at hun var fornøyd med det hun fikk. Driver å koker ihop en ny gave nå, så blir trekning igjen om ikke så lenge forhåpentligvis, imellom tiden er det bare å tipse i vei ;)

Nå skal jeg nyte de siste minnuttene før Thuva også skal i seng å så blir det filmkos med gubben.
Ha en flott kveld alle sammen.
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar