Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







onsdag 22. februar 2012

Kveldskoz

Etter en ikke fullt så vellykket tur på baby-svømmingen og en veldig hyggelig lunsj med 2 av jentene i barselgruppa bestemte jeg meg for å hente Benjamin tidlig i dag.

Det ble en innteresant gå tur hjem... Det er utrolig hva disse små funderer over hehe, hva som skjer med snøen når den smelter? Hvorfor ikke hundebæsjen smelter? Snøen blir jo borte så hvorfor ikke den...
Vel hjemme inntok han sofaen med data´n i fanget for å spille litt, mens jeg lagde mat. I dag har vi spist noe så "fancy" som tomat-suppe. Gørr kjedelig og absolutt ikke det beste jeg vet, men noe av det beste han vet, å det er helt fantastisk morro å se hvor lykkelig han kunne bli over at det var pølsebiter i :)
Etter det ble han sittende ved spise-stua å bygge lego, mens jeg kunne sette meg ned å slappe av litt i sofaen før vesla forlangte mat :)
Te i kose-koppen (som helt klart er moden for utskifting)

Han er så utrolig flink til å bygge lego altså, å syntes det er kjempe-gøy. En av de få gangene han kan sitte stille i timesvis er når han bygger med lego.

Skjønne prinsen min <3

Nå er han i seng å Thuva og jeg skal kose oss med Unge Mødre og Vampire Diaries på tv.
Ha en flott kvel.
Snakkes <3

1 kommentar:

  1. Hihi. Så herlig han er :-) høres ut som en fin dag. Klem fra Kine :-)

    SvarSlett