Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







fredag 24. februar 2012

Spisestua er ferdig

Ja nå kan jeg si meg så fornøyd med spisestua at jeg skal legge ut bilder av den :)

Eneste som gjenstår er å bytte ut bilderammene med noen som passer bedre etterhvert.
Here it goes:
Min nye lysekrone fra Lisbeth Dahl er på plass og veggordet har endelig kommet opp sammen med speilet.
Netse prosjekt nå blir sofaen og stuebordet. Så får jeg se hva for noe spennende jeg ender med å gjøre der. :)

Ha en fin kveld å nyt fredagen :)
Snakkes <3

2 kommentarer:

  1. Så kult med lysekrone, eg har ein hemmeleg draum om ei skikkelig lysekrone eg også! Men det spørs om det kjem til å passe like bra inn når vi byttar om kjøkkenet og stova og får fænsi og moderne kjøkken. Kan jo kanskje bli ein kul kontrast?

    SvarSlett
  2. Takk, ja er blitt skikkelig fornøyd nå altså :) Og det kan jo hende det passer inn hos deg, når jeg søkte rundt på nett fant jeg et hav av forskjellige lysekroner...litt for enhver smak :)

    SvarSlett