Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







tirsdag 21. februar 2012

Fresher opp hjemme

I dag har jeg fått stillt litt av shoppetrangen som til stadighet melder seg.

(til pappamannens store fortvilelse hihi)
Nille har tatt inn utrolig mye fint den siste tiden, så i dag har jeg kjøpt litt så jeg kan freshe opp. Og jeg kommer stadig nermere sånn jeg vil ha det her hjemme. :)
Så nå vil jeg dele et lite bilde av spisebordet, er i en stor om-møbleringsfase, så får ikke se alt enda, men litt kan jeg dele ;)
Og så fant jeg en nydelig te-boks jeg har hatt lyst på lenge. Svigerinna mi hadde kjøpt en sånn, å siden jeg så den har jeg gått å tenkt at en sånn te-boks MÅ jeg bare ha.
Det var utrolig godt å bli kvitt de 4 digre boksene med te som jeg hadde stående i kjøkkenskapet. De tar jo opp ganske så stor plass, og ikke er de så dekorative at de kan stå fremme til enhver tid, men det kan denne boksen :)

Så nå skal jeg få lagt barna, bade stuen i levende lys og ta meg en kopp deilig te mens jeg strikker litt å venter på at min kjære skal komme hjem :)

Ha en fortsatt flott kveld.
Snakkes <3

2 kommentarer:

  1. Så koselig det blir med nye ting! :) JEg har stagnert litt hjemme, og det kommer lite nytt inn der... Litt kjedelig, men snart er det permisjonstid, og da får jeg nok litt tid til å se på alt som må forandres på hjemme!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant. Blir mye mer hjemmekoselig. Og det å ha permisjon har virkelig lokket frem husmora i meg altså hehe aldri stellt å stullt så mye med hus, hjem og unger som det jeg gjør nå :-)
      Når starter permisjonen din?

      Slett