Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







søndag 26. februar 2012

Planlegging

Neste søndag skal Thuva barnevelsignes og det er planlegging på høyt nivå nå.

Etter mye forsinkelser med innvitasjonene måtte vi til slutt sende melding til de som skulle komme å be de holde av datoen. Men så kom de endelig i posten så jeg fikk skrevet de ferdig, og Pappamannen tok de med for å poste på vei til Vikersund i dag. :)
Og sånn ser den ut. Syntes det svarte og rosa var kjempestilig sammen og med Thuvas fot ble det akkurat sånn jeg ville ha det :)

Mye av dagen i dag går nok med til å skrive handlelister over alt jeg trenger fra pynt til drikke så jeg slipper å tenke over sånt når jeg står på butikken i morra. Og så må jeg finne klær til Thuva, jeg aner rett å slett ikke hva hun skal ha på seg.

Tips tas imot med takk :)
Ha en fin søndag :)
Snakkes <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar