Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







fredag 3. februar 2012

Hjemmedag

Sånn så gradestokken ut i dag morres. Det fristet så lite å gå ut at jeg like godt tok Benjamin ut av barnehagen å ble hjemme. Aldri dumt med lang-helg en gang iblandt ;)

Benjamin har kost seg med film på sofaen under dyna i dag og lekt med legoen sin, men han fikk jeg desverre ikke lov å ta bilde av i dag hehe,så ingen bilder av han i dette innlegget.
Thuva derimot, hun sier ikke så mye enda så fikk knipset litt av henne mens hun lekte på gulvet.
Har funnet frem det gamle krabbeteppet til Benjamin, det er kjøpt på ikea og er kjempefint. Alle unger elsker det teppe.

Lille prinsessen som er blitt så flink til å ligge på magen å holde seg oppe :) Hun snur seg også fra mage til rygg å har en gang snudd seg fra ryggen til magen. Det var det selvfølgelig ingen som så, vi ble ganske overrasket alle sammen da vi oppdaget at hun hadde snudd seg. :)
Mens ungene har lekt har jeg fått gjort litt husarbeid, å jeg har endelig fått ryddet rotebenken på kjøkkenet. Den har vært en samleplass for skrot i alt for lang tid så det var både på tide og ikke minst godt å få den ryddet.
FØR:
ETTER:

Ble ikke så værst...eller hva?
Nå skal jeg rydde ut av oppvasmaskin og sette på en klesvask, så blir gubben fornøyd ;) Skal bli godt å få han hjem i morgen.

Ha en god natt.
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar