Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







torsdag 2. februar 2012

Forbredelser til permisjonsslutt.

Er heldigvis en liten stund til enda, men det kommer vel fortere enn jeg ønsker alikevel.

Det skal bli veldig rart å gjøre noe annet enn å gå hjemme, men det skal også bli litt godt å få jobbe litt igjen. Og ikke minst fullføre en utdannelse, det har jeg jo prøvd noen ganger mener jeg hehe ;) (uten alt for mye hell foreløpig)
Men nå er skolen ferdig å det er bare lærlingetiden som gjenstår så fremtiden ser lys ut, og målet er ikke alt for langt unna. :)

I kveld har litt av kvelden gått med til å finne ut hvem personer jeg må kontakte for å søke plass i og med at jeg ønsker meg inn på sykehuset i drammen og at det ikke er noen skole eller kommune som ordner med plass til meg.

Men med alt dette spennende å nye er det en del blana følelser, jeg føler meg lissom ikke helt klar for dette.
Jeg er nok litt gammeldags, men trives med tanken på at "kvinnens plass er i hjemmet"... ikke at jeg ikke er for likestilling, men føler at det passer meg sånn. Det siste halve året har i grunn husmorrollen vokst på meg å jeg trives med det. Og ikke minst syntes jeg det er alt for tidlig for Thuva å begynne i barnehagen som 1åring.
I en idiell verden hvor jeg ikke måtte ut i arbeid skulle jeg hatt henne hjemme til hun nermet seg 2, men men...

Nok om det, nå er det på tide med kveldsmat å så komme seg i seng, dagene blir litt lengre å litt tyngre når gubben jobber døgn å nå som han også har overtid, må jeg spare opp litt ekstra :)

Ha en god natt.
Snakkes <3

2 kommentarer: