Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







søndag 19. februar 2012

Fastelaven.

For første gang er det blitt feiret fastelaven her i huset.

Eller...vi har i det minste gjort et forsøk på å feire ;)
Bjørkeris fikk jeg ikke tak i så jeg ribbet en busk uti gata her (hehe), fjær glemte jeg å kjøpe så jeg har strikket "fjærene" som det er pyntet med.

Boller har vi kost oss med å bake i dag, etter at jeg ble ferdig med å ommøblere hele stua.
Men da jeg tittet inn i kjøleskapet for å ta frem kremfløten å piske krem til bollene, oppdaget jeg at kremfløten som sto der for et par dager siden var borte. Hverken jeg eller pappamannen har rørt den, men søkk borte er den.
Så da ble det å improvisere litt til.
Bollene ble derfor fyllt med sjokolade og pyntet for å gi det lille ekstra ;)


Fastelaven ble kansje ikke helt som planlagt, men vi fikk nå uansett en knallfin søndag.
Ønsk oss bedre lykke neste år ;)

Ha en fin kveld.
Snakkes?

Har dere feiret fastelaven?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar