Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







tirsdag 31. januar 2012

Vinterlykke

Det er så gøy at Benjamin har blitt så stor at han kan være mer ute om vinteren.

Han har større bevegelsesfrihet fordi han ikke drukner i klær og astmaen tillater han å være ut selv om det er litt kaldt, så til jul fikk han ski av meg å Robert å det syntes han bare blir mer og mer morro å bruke.
Så nå håper jeg at værmeldingene er feil og at kuldegradene ikke blir for strenge til helgen for da er det barneskirenn her opp. Det hadde vært gøy for både liten og stor :)
Litt bilder fra forige skitur:
Den nydelige helten min på sine fine ski.

Han er så flink, å nå som han begynner å få teken så går han mer på ski enn han "tråkker i løypa" :)

Thuva var selvfølgelig med, hun satt trygt og godt inni jakka mi <3

-Dagen i dag har vært utrolig koselig, vi sov lenge, spiste frokost hjemme å etter at jeg leverte i barnehagen dro jeg til byen for å være med på Mor&Barn treff med Knoffen. Vi fikk en god rusletur ute i kulda før vi tok lunsj på Mc´Donalds.
Etter det kjørte vi mamma hjem fra jobb, hentet pakke på posten (nye bleier til Thuva <3) og så hentet vi Benjamin i barnehagen å dro hjem. Der ble det pannekakemiddag og barnetv.
-Nå sover for første gang begge barna samtidig å jeg å gubben koser oss med litt is og tv.

Ha en fortsatt fin kveld
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar