Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







torsdag 26. januar 2012

Hektiske dager.

Ja dem har det blitt noen av i det siste.

Endelig er jeg frisk igjen :) Fortsatt litt hodepine, men ingenting så ille som det som var og det er deilig :)
Siden siste har det skjedd mye forskjellig å her kommer en liten oppdatering.
-Vi har hatt El-tilsyn her hjemme å det gikk overraskende bra hehe. Sett bort ifra et par kontakter som manglet jording å en klistrelapp vi må ha i sikringskapet var alt ok. :)
-Siden sist har jeg å Thuva begynt på babysvømming, det er så utrolig morsomt og hun stortrives i vannet. Neste gang skal vi dykke å jeg er utrolig spennt på hvordan det skal gå :)

-15 januar hadde min kjære storesøster (Nunna <3 hehe) bursdag så da reiste vi til de for å feire henne. Unga fikk lekt med søskenbarna sine og hilst på både besteforeldre og oldeforeldre. Utrolig koselig for både store og små.
-Mannen min har og blitt operert siden sist, ikke noe voldsom operasjon, men han har fjernet polypper i nesen så nå går han hjemme å er sykemeldt ut denne uken. Det er i grunn ganske koselig å ha han hjemme ;) selv om han nesten løper på veggen selv hehe.

I kveld er det årsmøte i drammen røde kors hjelpekorps, å siden vi skal dit skal så skal Benjamin få reise på besøk til farmor og overnatte der. Han gleder seg masse å har sagt ifra om alle tingene han måtte ha med seg i kofferten, han skulle nok hatt en større koffert ;) hehe
Å når vi først da nevner farmor legger jeg med en link av verdens flotteste svigermor og farmor som er i avisen i dag.

http://dt.no/nyheter/det-er-fortsatt-liv-her-1.6737248

Ha en flott dag alle sammen
Snakkes <3

2 kommentarer:

  1. Godt å høre at du er i form igjen! Her har det også vært så hektisk i det siste, og lite blogging. Hvordan skal dette gå når jeg skal ut i jobb igjen? Hehe.

    Håper du har en super helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det kan man jo lure på,men vi får blogge fra senga om kvelden ;-) hehe

      Slett