Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







søndag 1. januar 2012

Snar 10 :)

Nå har bloggen snart 10 faste følgere.

Smått, men sikker får bloggen min flere faste følgere.
Det går ikke så fort, men jeg er nok ikke så flink til å reklamere med at jeg blogger heller :)
Så nå tenkte jeg at jeg skulle gjøre noe hyggelig for dere.
Når jeg får min 10´ende følger så trekker jeg ut en liten gave til en av dere :) Så da får jeg reklamere litt for meg selv og kansje også dere kan tipse noen dere kjenner om siden min :)

(lånt fra makeupmekka.no)

Ha en flott første nyttårsdag dere :)
Snakkes <3

5 kommentarer:

  1. Jeg rakk ikke å tipse noen en gang før jeg så at du nå har ti følgere! Wee! Spent på hvem som får gaven! Hehe.

    SvarSlett
  2. Bare å tipse i vei...det kommer mer senere ;-) ike rukket å trekke enda. Ble lagt inn på sykehus med hjernehinnebetennelse natt til tirsdag og sovet stort sett frem til nå,men så fort je er bedre trekker jeg :-)

    SvarSlett
  3. Hurra, jeg ble nr 10:) Håper du får en flott kveld!

    SvarSlett
  4. Håper på å være oppegående nok til å trekke vinner i morgen. :-)

    SvarSlett
  5. Oj, huffda! For all del, ikke stress med noe!

    God bedring til deg! Klem klem

    SvarSlett