Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







lørdag 28. januar 2012

God start på helga

Skulle jo skrive dette innlegget i går, meeen...barna ville det annerledes hehe ;)
Så derfor skriver jeg det i dag.

Fredag er starten på helg å en kveld fyllt med kos her i huset.
Det ble hjemmelagde hamburgere til middag, og så bakte jeg og Benjamin brownies så vi fikk litt kakekos.
Fant en super oppskrift etter mye om og men, de mengdene sukker som var brukt i enkelte oppskrifter fikk meg nesten til å steile. 9,5 dl sukker i en kake som skal lages i liten rund form....det er alt for mye sukker.
Resultatet ble godt mottat av både store og små :)

Så fyllte vi stuen med levende lys å det ble både varmt og koselig. Hvem trenger vel ovn når man har telys hehe

Fikk pyntet opp litt på spisestua også. På torsdag var det nemlig valgmøte i hjelpekorpset å når det var ferdig sendte korpslederen med meg blomstene hjem. :) Jeg elsker roser så ble kjempegla for det. De står nå å pynter opp å gir et romantisk preg på stua.

Fine ikke sant? :)

I dag var planen at vi egentlig skulle i bursdag, men med små barn i hus blir ikke ting alltid som planlagt så da ble det en rolig dag hjemme istede.
Nå koser vi oss i sofaen alle 4 med "Små Einsteins" på dvd og litt kake fra i går. Ingen dum lørdags-morgen. :)

Ønsker alle en flott dag og en god helg videre.
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar