Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







lørdag 31. desember 2011

Året i bilder.

Her kommer nok et innlegg i dag, denne gangen er det en oppsumering av året som har gått. Kan ikke ta med alt, for da blir jeg aldri ferdig hehe ;)
Kos dere :)

12. januar fant vi ut at det gjemte seg en liten spire i magen min å vi skulle bli foreldre for andre gang.

Benjamin fylte 3 år 04. mars Utrolig hvor fort stor han har blitt :)

Benjamin var på sin første påske egg jakt hos oldemor og oldefar på Gardås.

Vi fikk en flott ferie på campingen der vi lånte vogna til mine foreldre.

Tur til Langedrag Naturpark for å se på alle dyrene og finne på litt i fridagene.

Elvefestival i Drammen med skattejakt i byen å Vennebyen-show Kjempegøy for både liten å stor å Benjamin fikk møtt sine helter Apa og Ted :)
Ferietur til Kristiansand Dyrepark med overnatting i Kardemommeby. Tante Elin var med oss og det var superhyggelig.

Tante Elin og Benjamin kjøpte tidenes største sukkerspinn ;)

Når alle ferieturer var overstått så jeg omtrendt sånn ut å var både sliten og sprekkeferdig...og superklar for å møte prinsessen som bodde i magen min.
Robert gledet seg over å skulle bli pappa igjen og Benjamin ventet så fælt at han nesten ga opp hehe

Så den 22. september kom endelig Thuva. Kl.14.45 på drammen sykehus.
4230 gr
52 cm
36 ho
Vi er nå en familie på 4 og lykken er fullkommen :)

Høsten er blitt tilbragt på turer og kurs, Benjamin storkoser seg i skogen.
Nå ser jeg frem til å gå det nye året imøtet sammen med den flotte familien min.
Godt nytt år alle sammen.
Nyttårsklemmer fra oss
Snakkes <3

1 kommentar:

  1. Så herlig bildeserie! :) Digger det nederste familiebildet - skikkelig happy family! :)
    Godt nyttår til deg og dine, måtte dette året bringe dere alt dere ønsker og litt mer!
    Klem

    SvarSlett