Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







torsdag 29. desember 2011

Litt lei julen

Trist men sant...

Denne julen er  så annerledes enn de andre, jeg pleier å være spekket med julestemning fra november og til julepynten skal ned 13´nde dag jul. Og alt når jeg pakker ned pynten gleder jeg meg til neste jul, men ikke i år.
Har småryddet litt i stua i dag og allerede tatt bort et par gjenstander som ble pakket ned sammen med gavepapir og pakkebånd. Kansje det er fordi Robert har jobbet litt nå i romjula, eller at han skal jobbe hele nyttårs-helga...ikke vet jeg, men gleder meg til å få stua tilbake til normalen.

Gleder meg dessuten til å pynte opp litt her, det skal opp nye gardiner, ny taklampe og så håper jeg på å få lakket en del av smijernet vi har. Da får de et lite løft og vi får en litt mer gjennomført stil.
Jeg koser meg med små-pusling og trives godt med å gå hjemme, trives til og med i "husmor-rollen" :) Å alle som kjenner meg kan vel i grunn skrive under på at den ikke akkurat har vært fremtredende hos meg før hehe
Her er noen hint om hva som kommer:


Men jeg får skrive mer om planene for stua senere, nå må jeg se å få igang middagen om det skal bli no mat her.

Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar