Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







tirsdag 20. desember 2011

Hårfin

Endelig har jeg funnet igjen USB-kabelen min...

Så her kommer bildene av resultatet etter x-antall timer fordelt på 2 dager i frisørstolen :)
Jeg følte meg som verdens mest shabby husmor når jeg gikk inn i salongen, og min frisør...den englen som hun er tok godt vare på meg :)
Før:
Blond, kort og ikke minst milevis med sliten ettervekst...
Under:

Jeg bestemte meg for å farge håret mørkt å mens jeg satt ved vasken med hårkur spurte frisøren om hun skulle fikse øyenbrynene mine. Jeg takket høflig ja, men følte meg litt "funny" så bestemte meg for å ta et bilde...
IIIIIIIIIIIIIIIK, sånn som jeg angret når jeg så dette bilde hehe
Men..
Etter:
Jeg er kjempefornøyd med resultatet :)
Hun gjorde som vanlig en fantastisk jobb å jeg fikk bevist nok en gang at jeg kan stole på henne som frisør og valgene hun tar, hun vet så godt hva jeg liker å hva som passer meg :)

Vel nå er bildene ute så nå skal jeg krype til køys.
natta
Snakkes <3

5 kommentarer:

  1. Så lekkert det ble!!

    Er det extensions frisøren har satt i?

    Skjønner godt at du er fornøyd med dette! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :D
    Ja er sånne clip-in extentions, myyyye billigere enn å tape inn, og en helt genial løsning mens man sparer selv:)

    SvarSlett
  3. Hm, er det sånne man tar av og på selv? Eller er det sånne som kan sitte på hele tiden selv om det er klips?

    Jeg har extensions som man klipser på, men det er ubehagelig å gå med dem for lenge. :/

    SvarSlett
  4. Det er sånne jeg tar av å på selv, og kjenner at jeg blir ganske "støl" i håret (om du skjønner) etter en hel dag/kveld. ;)

    SvarSlett
  5. Hehe, da er det nok mye samme typen som jeg har. :) Det er utrolig kjekt, men hos meg blir de bare liggende. Tror jeg skal satse på "permanent" extension neste gang jeg vil ha noe sånt. ;) Men det er rett og slett fordi jeg alltid er i siste liten med å komme meg ut døra, og rekker så vidt å skifte fra joggebukse til jeans. :P

    SvarSlett