Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







lørdag 31. desember 2011

Kakekaos

Hvis det finnes et menneske her i verden som er så elendig i kakebaking at det fortjener en premie...ja, så må det være meg.

Hjemmelagd, ferdigkjøpt...slapp av jeg ødelegger alt. Er til og med sikker på at om jeg kjøper en kake hos bakeren så vil den kolapse idet den treffer mine hender.
Nok en gang så skulle jeg bake kake til gubben å de på jobben, å det luktet godt, kaken så perfekt ut og så åpnet jeg ovnene å det sa. puhhhhhhhhhhhhh så var det en flat sak igjen. :( Håpløst...
Joggu godt jeg sendte med en boks risboller når han dro i dag morres :)


Bilde er av krydderkaken jeg bakte sist, men det er vel omtrendt sånn banankaken i dag ser ut, om ikke enda litt flatere hehe

Men men, hva gjør vel flate kaker på en dag som denne. Den føyer seg bare inn i rekken av alt som ikke går helt som man ønsker.
Gubben jobber hele nyttårshelgen, så dette blir vår aller første nyttårsaften uten hverandre. Skulle jo så klart ønske han var hjemme,men sånn er det med det yrke...noen MÅ jobbe.
Dette er også første gang vi ikke har gjester eller skal bort, ikke skal ha fancy middag og ikke har raketter...har ikke så mye som et stusselig stjerneskudd en gang.
Må innrømme at jeg ser frem til denne dagen er over og til mandagen når Robert kommer hjem. Men frem til da skal jeg kose meg sammen med ungene.
Nå blir det snart en tur på butikken, junior har nemlig bestillt pita-pizza. Og i kveld skal vi snope, se på film og kansje om Benjamin holder seg våken eller lar seg vekke blir det å se på alle rakettene kl 00.00 :)

Til alle som følger her ønsker jeg et riktig godt og velsignet nytt år :)
Snakkes <3
(lånt fra hest.no)

1 kommentar:

  1. Ønsker deg og dine eit flott 2012! Gler meg til å følge deg vidare!

    SvarSlett