Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







tirsdag 27. desember 2011

Selskapene er overstått

Da var selskapene over.
Julaften hos svigers, 1.dag hos mor og 2.dag hos min manns onkel og tante.

Julaften ble en velykket dag, den startet med en del mas for å rekke alt vi skulle og var også fyllt med litt tårer. Desverre mangler vi noen som skulle vært å feiret med oss.
Tanten min døde av kreft for noen år siden og for snart et år siden døde fetteren til mannen min alt alt for ung,han har også bursdag på julaften så en ekstra tung dag for familien. :(
Vi var å tente lys på gravene deres å det var godt, vi savner de masse.

Vi var en tur innom barnas oldeforeldre å drakk kaffe før vi dro hjem til svigers. Middagen til svigermor var som vanlig en stor sukkse :) Alle spiste godt...til og med Benjamin fikk i seg en god posjon til tross for mye godterier og kaker tidligere på dagen.
Etter middag var det tid for deilig dessert, og så var det bare å vente spent på nissen som vi hadde sett i skogen tidligere på kvelden :)
Benjamin fantes ikke redd nissen i år, stormet ned i gangen for å møte han og viste han veien inn i stua.
Kikket nyskjerrig oppi sekken hans og tilbød sin hjelp med å dele ut pakkene.

Nissen måtte jo få en klem før han skulle dra videre til de andre barna :)

Prinsessen sov seg gjennom det meste av gaveutdeling å spiste seg gjennom resten. Pyntet i fin prinsessekjole. :)

Også må jeg jo bare vise frem gaven jeg fikk av min kjære :) :) :)

Er den ikke nydelig?? :)
Robert fikk en Samsung Galaxy Tab (eller hva den heter) av meg
Fra barna mine fikk jeg en sjarmerende alveinnspirert kjole fra Lovly Planet kjøpt i butikken hos svigemor og gubben fikk  boken Mann og Pappa, skrevet av Jesper Juul :)
Vi fikk masse fint alle sammen.

Hvordan har julen din vært?

Snakkes <3

3 kommentarer:

  1. Hei! Jeg visste ikke at du hadde blogg en gang, jeg! Jeg skal følge bedre med fra nå. :) god jul til dere! Klem

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Julen vår ble også fin, på tross av at jeg mistet min mamma for snart 2 måneder siden. Så ble litt tårer og sånt her også. :)
    (har skrevet mer om jula på bloggen min, btw).

    Hørtes ut som dere hadde en veldig fin julefeiring, ihvertfall! Og fine bilder! :) For ikke å snakke om gaven din!! Gosh! :D

    SvarSlett
  3. God jul til dere og Christina, så koselig du vil følge oss :)

    Så godt å høre dere har hatt en fin jul selv om dere også har manglet noen, var leit å høre om mamman din Ingrid.
    Takk for komplimenter på bildene, ikke alltid like lett med mobilkamera, men familiebilder han nå sin helt egen sjarm. ;)
    Og ja...mannen min skjemmer meg i grunn bort hihi :)

    SvarSlett