Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







søndag 4. desember 2011

Make-over

I morgen kl. 09.00 er det tid for forandring.

Har endelig fått bestillt meg en frisør time å gleder meg nå utrolig mye til å bli litt fresh igjen. Utrolig hvor sliten man kan bli, og ikke minst se ut av et svangerskap, en fødsel og noen skarve barsel-uker. Det tærer på :)
Skal bli godt å få fikset litt på sveisen, er veldig spent på resultatet.
Og så skal det bli deilig med litt Jannicke-tid. Tror det er viktig å ta litt vare på seg selv... selv om man har små barn i hus og husmor-oppgaver, viktig både å føle seg vel å at gubben ikke mister innteressen ;)

Sist jeg dro til frisøren så jeg slik ut da jeg gikk inn:
og sånn da jeg gikk ut:

Hva jeg skal gjøre denne gangen er foreløpig hemmelig, men kommer før og etter bilder så snart de er tatt ;)

Ha en fin kveld alle sammen
Snakkes <3

1 kommentar:

  1. Hei hei!

    Hvordan ble fornyelsen? :)

    Jeg har (igjen) endret bloggadresse. Hehe. Hadde vært kjekt om du ville følge meg videre der. :)

    www.nordbye-antonsen.com

    Håper alt står bra til med deg og familien din :)

    Klem fra Ingrid (Hyrrokkin)

    SvarSlett