Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







mandag 21. november 2011

2 måneder

Ja tenk... i morra er Thuva alt 2 måneder.

Tiden har gått så ufattelig fort, den lille babyen min blir stadig større og jeg føler at baby-tiden blir alt for fort borte.
Føler nesten at den forsvinner litt mellom fingrene mine, skal det virkelig være sånn?? At man ikke føler seg ferdig med å ha små barn? Vet det er tidlig å bekymre seg for sånt når hun bare er 2 måneder hehe, men jeg gjør det alikevel. Jeg bekymrer meg for permisjons-slutt og barnehagestart.
Robert blir små-rusk av meg å det kan jeg nesten skjønne, men jeg får skylde på baby-blues og amme-tåke...enn så lenge ;) hehe
Her er den lille prinsessen min ca 3 timer gammel.

Og dette ble tatt for et par dager siden.
Hun har forandret seg masse.

Nå er det snart på tide å hoppe i loppe-kassa, må lade opp så jeg er klar for baby-kino med barselgruppa i morgen. :)

Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar