Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







onsdag 16. november 2011

Herlig Onsdag

Er så gla jeg har kommet i en så flott barselgruppe :)
I dag møttes vi på senteret og invaderte kafeen med barnevogner i alle størrelse hehe ;) Kjempe trivlige mammar og nyyyydelig barn :)
Forige barselgruppe jeg var på møttes på helsestasjon iforbindelse med obligatoriske kontroller,men aldri ellers. Denne gangen har vi alt avtalt 2 nye møter :) Blir baby-kino på tirsdag å så kafe-besøk uken etter.
Var også fler av oss i dag som tenkte på å begynne med baby-svømming så da blir vi en fin gjeng som kan dra sammen :)

I kveld kom svigemor på besøk en tur før hun skulle på symøte, var kjempekoselig å Benjamin syntes det var super-kos å se farmor igjen, fikk han nesten ikke i seng til tross for at han fikk være oppe en time lengre. Men nå sover han godt i sengen sin å lader opp til en ny dag i barnehagen i morgen. Thuva ligger ved siden av meg på sofaen å sover, men er vel på tide med dagens siste stell og litt mat før vi kryper til køys, må jo opp tidlig i morgen for å levere i barnehagen. Sånn det er med mannen på jobb, da er det jeg som må ut i vinterkulda ;) hehe

Men nå skal jeg nyte de siste minuttene av en film før jeg skal blåse ut lysene som gir stua et koselig varmt lys i vintermørket:

Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar