Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







søndag 13. november 2011

Farsdag

Her i huset er ikke far hjemme på farsdag, han har jobbehelg å kommer ikke hjem før i morgen tidlig, men pytt sann...vi feirer da for det :)
Så i dag sov vi lenge, Benjamin kom ikke inn til meg før kl var 9, når vi sto opp spiste vi en god frokost å koste oss i sofaen med barnetv.
Så bestemte vi oss for å bake en kake til Robert. Jeg har aldri bakt krydderkake, men det er jo veldig godt så vi bestemte oss for å prøve det. Det gikk veldig fint, røren ble gjevn og klumpfri, hevet fint i ovnen, fikk fin farget å det luktet himmelsk i heimen.
Når tiden var kommet for å stikke i kaka å se om den var ferdig åpnet jeg døra på ovnene å hva skjedde så... jo da, det sa: "puhhhhhhhhhhh" å så var kaken flat som en pannekake og krympet så det var plass til overs i langpanna :o
Hva i all verden som skjedde aner jeg ikke, me kaken så sånn ut:
ca 1 cm tykk.
Ikke mye til kake ;)
Så da laget jeg sjokolade
boller istede og de ble veldig gode :)
Mummm :)
Far i huset har litt å se frem til når han kommer hjem i morgen :)




Ellers i dag har jeg i grunn bare kost meg med små-pusling her hjemme og kost meg med ungene. Nå er eldstemann i seng å jeg å vesla sitter å ser på Teen Wolf, men setter nok på en film snart.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld.
Snakkes <3

2 kommentarer:

  1. Her var det ikkje feiring, skikkelig sløv kone som hadde gløymt vekk heile farsdagen. Men mannen fekk gåve av mamma då, så forhåpentlegvis vart det eit lite plaster på såret. :)

    SvarSlett
  2. Fort gjort å glemme i en travel hverdag ;-) er nok ikke så mye vi feirer heller i grunn. Man får heller feire livet hver dag <3

    SvarSlett