Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







tirsdag 15. november 2011

Permisjon

Permisjon er vel forbeholdt avslapning å hjemmetid, men tror jeg har for mye mark i rompa :)
Er virkelig godt å være hjemme å nyte det maks, men har mye mer behov for å komme meg ut på sånne type "mor og barn aktiviteter" den gangen her. Forige gang satt jeg mye hjemme og tenkte på alt jeg gikk glipp av så denne gangen må jeg benytte tiden bedre. Permisjonen er over alt for fort å jeg får aldri denne tiden tilbake.

I dag har jeg å Thuva kost oss på Mor og Barn treff før det bar i vei til baby-kino. Å i efta fikk jeg overtalt min mann til å ta en Ikea  tur med meg så det ble litt shopping til ungene.
I morgen skal vi på barseltreff med mammaene fra helsestasjonen og det gleder vi oss til, møtte masse supre mammaer der forige onsdag å det ser ut til å bli mer aktivitet i denne gruppa enn den jeg var i når jeg fikk Benjamin. :)

Også er jeg nødt til å vise bilder av pakkene som er på vei til meg fra USA nå. :) Venter på to formsydde bleier i S fra Sugar Plum Baby og en OS formsydd fra Green Sprout.
Slik ser de ut:







Men nå er det helt klart natta her, greit å få så mye søvn som mulig før det braker løs igjen :)

Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar