Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







torsdag 30. juni 2011

Planlegger prinsesse-rom.

I går ble Baby-Ole-Brum-rommet til Benjamin gjort om til Gutte-McQueen-rom å han var superstolt :)
Skal få tatt bilder en dag nå å lagt ut på bloggen.

Neste som planlegges nå er prinsesse rommet. Har så mange ideer at jeg må sortere tankene ordentlig så det ikke bare blir et eneste stort kaos av ROOOOOOSA :) hehe
Men skal ut å kjøpe litt maling så den gamle stellekommoden kan få et løft, prinsessebilder og masse annet :)

Her er noen bilder av noe som skal inn dit:
KRISTALLER Lysekrone, 3-armet, sølvfarget, glass Diameter: 32 cm Høyde: 1 m 72 cm

Så trodde jeg at jeg hadde funnet senge-himmelen vi skal ha,men når jeg lette etter et bilde av den nå så fant jeg noen fler, så må nok kikke litt til så jeg blir sikker hehe :)
Gleder meg masse til å lage jente-rom, blir sikkert like morro som når jeg laget rommet til Benjamin før han ble født :)

Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar