Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







mandag 13. juni 2011

Bilde-ras...

Ista klarte jeg å fiske frem pc-kablen fra bak akvariet med en av gubbens trommestikker (jippi) Så nå har jeg fått tatt bilde av alt jeg har strikket og er klar for å bombandere dere med bilder. :)
To ullbukser og en til i lilla på vei :)
To ullbukser i deilig alpakka garn, falt pladask for den lille marihønen så den måtte bare være på en bukse.

Restegarn bukser.

Sokker å lue med brodert navn på :)
Min aller første kjole, jordbærkjole i PT Panda med lue.

Restegarnet etter jorbærkjolen må brukes opp så det blir et sele-skjørt, spent på åssen det blir når det er ferdig for har ingen oppskrift.

Longies til ny-født, men tror den blir litt liten så da blir det en dukke-bukse.

Sokker mamman min har strikket :)

Ser nå at jeg har fått strikket en god del hehe, gleder meg også veldig til jeg tør å ta fatt på større prosjekter og kan strikke litt fancy til go-gutten min <3

Nå skal jeg kose meg med litt kveldsmat og så skal jeg nok krype til køys, så ofte som Thuva vekker meg med slag å spark iløpet av natten må jeg beregne litt ekstra tid for å få sovet nok ;)
Skal legge ut litt bilder av alt bleie-stæshet i huset her etterhvert og. :)

Snakkes <3

1 kommentar:

  1. Så mye fint! :)
    Så effektiv med strikkinga har ikke jeg vært, gitt! ;)

    SvarSlett