Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







fredag 17. juni 2011

Finnes ikke dårlig vær....eller??

Nå bøtter det virkelig ned ute, og da jeg hentet Benjamin i barnehagen i dag måtte jeg faktisk tømme vann ut av gummistøvlene hans før jeg kunne legge de i posen med vått skifte-tøy. litt småirritert over at barnehagen ikke hadde gjort det,men bare latt støvlene henge igjen på regn-buksa, men men.
Jeg har iallefall konkludert med at det ikke blir noe særlig ute-lek på oss denne helgen, så nå prøver jeg å finne ut av litt forskjellige morsome ting som vi kan gjøre inne.

Dagen i dag er jo snart over så setter ikke i gang med de helt store prosjektene nå, men i morgen må vi nok finne på litt for å få tiden til å gå.
Kansje bake litt eller rote frem litt malesaker. :)

Jeg skal kose meg med Twilight maraton og popcorn i kveld. Etter dages shopping så fortjener jeg det :) Fikk handlet litt nye klær til meg selv og byttet sandalene til mini så nå verker kroppen etter en kveld med sofakos :)
Ha en flott keld videre alle sammen og God Helg :)
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar