Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







fredag 24. juni 2011

Nydelige store gutten min.

Nå skal jeg rett å slett skryte villt å uhemmet av den herlige sønnen min. :) hehe
 Jeg er så stolt over å få lov til å være mamma´n til Benjamin, og i dag har jeg blitt rørt til tårer flere ganger.
Etter 2 år i barnehagen har han nå blitt så stor at han skal begynne på stor-barn-avdeling i begynnelsen av August.
I dag når jeg hentet han sto det en tykk perm i hyllen hans, og det viste seg at alle barna får med permen sin når de slutter i barnehagen eller begynner på stor-avdeling.
Da min kjære lille skatt var godt plassert under pleddet i sofaen med Brannmann Sam på tv og middag i fanget dristet jeg meg til å ta en titt inn i permen.

"Kjære Benjamin.
Du er vår lille sangstjerne :) Elsker å synge, og kan det også! Du er veldig høflig og sier mye takk og vær så god. Du er utadvendt og blir fort kjent med nye mennesker. Du er veldig god på puslespill og liker godt å leke med biler. Ute er det søle og vann som gjelder.
Vi kommer til å savne deg her på Karlsvogna, men vi vet du gleder deg til å begynne på Orion og stor avdeling. Håper denne permen kan være et fint minne fra tiden her hos oss.
Mange klemmer fra de voksne på Karlsvogna."

Dette var hilsen som sto inni permen og tårene trillet alt når jeg leste dette, vi er så heldig med barnehagen vår, de er supre, og Benjamin har virkelig trivdes.

Etterhvert som jeg blar meg gjennom alle de nyyydelig tegningene og maleriene til den lille kunstneren min kan jeg også finne ark hvor de ansatte i barnehagen har skrevet ned forskjellige ting Benjamin har sagt.

"Anne: Går det bra gutten min? Benjamin: Er gutten til mamma og pappa,jeg. Det går en liten stund med lek å Anne leser bok for et annet barn. Benjamin: Kan du hjelpe meg med denne? Anne: Da må du vente litt. Benjamin: Jeg er gutten din :) "
"Anne har tatovering i nakken(jomfrutegnet) Benjamin sier: Du har et tall på ryggen. Anne sier: Det er en bokstav. Benjamin sier: Du, du har en bokstav på ryggen! "

"Nina lager krone til Benjamin og han sitter å ser på. Nina spør han: Hva er det beste du vet? Han tenker på hva han vil ha på krona... Han svarer: Mamma og Pappa! "

De nydelige bildene, de fine ordene fra ansatte og de herlige kommentarene fra gullungen min rører meg til tårer å gjør meg stolt og varm langt inn i mamma-hjertet
Jeg trodde aldri jeg skulle få oppleve noe så stort som den kjærligheten jeg har ovenfor sønnen min, jeg vil ofre alt for at han skal ha alt han trenger. At et så lite menneske kunne være så full av en så stooooor personlighet er ubegripelig, å at han hver dag kan lære meg nye ting gjør meg ydmyk med tanke på alt han kan,vet å fabulerer over.

Jeg er stolt over å kunne si at min vakre 3´åring lar meg oppleve den største kjærligheten av alle, å lærer meg mer om hva det vil si å elske noen grenseløst og ubetinget.
Min elskede sønn gjør meg til et bedre menneske <3

Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar