Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







fredag 10. juni 2011

Husmor-sysler.

Jammen ikke lett å skulle være husmor med et kranglete bekken hehe
Har så mye jeg gjerne vil ha gjort rundt om i huset her, men ikke lett med så vondt. Denne gangen er det så annerledes enn med Benjamin og. Da hadde jeg mest vondt bak i bekkenet og med stråling ut i bena, men nå sitter det foran i symfysen og det gir virkelig smerter på en helt annen måte. Og gulv-vask med krykker på slep har vist seg å bli en utfordring ;) haha
Så foreløpig nå koser jeg meg på sofaen med litt andre oppgaver :) Har vasket litt tøy i dag og litt på kjøkkenet, men nå skal jeg kose meg med strikking :)
Har fått helt strikke dilla å er nå i gang med min kjole nr 2 til lille Thuva.

Frem til nå har jeg strikket:
*7 ullbukser til brettebleiene.
*1 kjole.
*2 luer.
*1 par sokker.
*1 ull-longies.
Er litt godt å ha noe å henge fingrene i når jeg blir sittende en del i sofaen. Skal også få lagt ut bilder av prosjektene, men klarte å slippe overføringskablen min bak akvariet (av alle mulige ting) her om dagen, og når jeg skulle prøve å fiske den ut dyttet jeg den bare lengre ned.
Så bildene kommer så fort jeg får den opp eller finner en ny :)

Men har liggenede et bilde av teppe som mamma har strikket til babyen, syntes det er så nyyydelige farger på det at det fortjener virkelig en plass her :)

Ha en strålende helg videre så skal jeg fiske etter kabelen min ;)
Klem <3

1 kommentar: