Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







torsdag 18. august 2011

Lenge siden sist.... igjen.

Ja nå er det jammen gått alt for lang tid siden jeg skrev noe her sist. En blanding av ferie og masse som har skjedd har gjort at den stakkars bloggen min rett å slett er blitt kraftig nedprioritert :(
Og denne gang som gangen før og gangen før det igjen lover jeg å prøve å bli bedre ;) hehe

Så her kommer en liten oppdatering fra oss. :)
Benjamin har hatt 3 uker sommerferie fra barnehagen og den har vi fått brukt til mye koselig.
Blandt annet byturer med is-spising, turer med tøffetoget og besøk i butikken til farmor :)

Turer til Blåfargeverket med bondegårdsbesøk :)

Tur til langedrag :)

Og ikke minst noen late deilige dager på campingen kun avbrutt av en tur til Tropicana på Gol :)

Hjemme har jeg å mini kost oss med baking til min kjære og hans kolleger, så blitt mye godt på de og jeg bakte min første vellykkede kake noensinne :p hehe jeg sliter litt med kakebaking.

Blåbær-muffins
Klippekrans, skolebrød og eplekake.

Når ferien var ferdig hadde det skjedd store forandringer i heimen, Benjamin har fått gutterommet sitt, sluttet med smokk å sluttet med bleien sin. Plutselig var den lille ungen min blitt veldig stor og 8 august begynnte han på ny avdeling i barnehahen. avd fra 3-6 år. Han trives masse og blir lizzom større nesten for hver dag som går.
Jeg er nå 35+2 uker på vei og kjenner at det er godt det snart er tid for at vesla skal komme, det er begynnt å bli tungt og det er vannskelig å fungere opptimalt om dagen.
mannen har fått fast jobb etter endt lærlingtid og veldig mange biter faller på plass etterhvert som dagene går.

Men nå skravler jeg meg bort her, det er tid for at mini skal på badet å ordne seg for kvelden å etter det skal jeg bake sjokoladeboller :) nam nam nam
Hat en flott kveld alle sammen.

Snakkes <3

1 kommentar:

  1. Kjenner til det der fenomenet med å måtte nedprioritere enkelte ting!

    Så koselig å få en oppdatering! :) Ser ut til at dere har hatt en flott sommer!

    Jeg har opprettet ny blogg, forresten. Her er direkte link: http://familieglede.blogspot.com/
    Håper du vil fortsette å følge! :)

    Jeg ligger på vent på pasienthotell og håper at det snart er fødsel på gang! :)

    SvarSlett