Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







onsdag 24. august 2011

Lei av kynnere...

I dag er det 30 dager til termin. :)
Dette svangerskapet har bare flydd unna, vet nesten ikke hvor alle månedene har blitt av. Skal jo ikke klage for det i grunn, men alt er veldig annerledes denne gangen enn det var med Benjamin.
Med Benjamin hadde jeg ikke kynnere, der gikk det fra maserier til rier og fødsel på 4 dager.

Kynnere er no jeg har hatt mye av helt siden jeg ble gravid denne gangen så nå kjenner jeg at jeg begynner å bli ganske lei.
I det siste har de også forandret karakter, det er ikke lenger bare at magen strammer seg å blir litt "øm" , men nå blir magen hard samtidig som murringene i magen gradvis bygger seg opp til en "liten topp".
De er fortsatt ikke vonde, men er begynnt å bli ubehagelig.
De kommer også hver gang jeg går, løfter, gjør husarbeid, må på do osv osv. Så er veldig veldig spent på hvordan den siste måneden blir nå og om jeg må gå lenge over med dette for det sliter joggu på.
Tar gjerne imot råd om hvordan gjøre det lettere eller hvor lenge dere har gått sånn om dere har lignende erfaringer??

Turen til dyreparken denne helgen er jeg spent på, men godt vi er i parken hele døgnet så vi kan bruke akkurat den tiden vi (evt jeg) trenger hihi å så får jeg kjøpe en pakke paracet å satse på det beste ;)

Sånn ser magen ut nå 4 uker før termin:

Snakkes <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar