Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







tirsdag 23. august 2011

Elvefestivalen.

Lørdag var det elvefestival i byen her.
Begynnte med skattejakt for Benjamin kl. 11 Det var utrolig koselig, vi møte et vennepar og sønnen dems som vi gikk med og så ble en onkel og to tanter av Benjamin med.
Benjamin syntes det var veldig spennende å få lov å gå med kart og 3 poster var helt klart favoritter. Posten hvor Apa fra Vennebyen sto, der hvor han fikk gullmynt (sjokoladepenge) Og sist men ikke minst posten med Isbilen ;)
Noen bilder fra skattejakten er på sin plass ;)

Pirat klar for jakt :)
Hilser på Apa og Ted, det var litt skummelt og da var armen til pappa jammen god å ha <3
Litt høy lyd på vennebyen-show men fra armen til pappa var alt ok.
Dette ble en kjempefin dag. Vi koste oss i byen og må si jeg virkelig setter pris på hver eneste dag vi har nå når vi enda bare er 3, mens all min oppmerksomhet kan gå til Benjamin.
Vi spiste ute, gikk innom tivoli, hilste på kjente og koste oss med is og snop.

Nå har det vært noen dager hjemme med husarbeid å kjedelige oppgaver, men i morgen gjør vi oss klare for å reise på en siste ferie som familie på 3.
Turen går til Kristiansand og Dyreparken :) Vi gleder oss så mye at jeg har nesten ikke ord, jeg å mini har telt ned i 2 uker alt hihi

Så nå får dere ha en fortsatt fin kveld så skal jeg sette på dagens siste klesvask og forbrede morgendagen før jeg kryper til køys.
Snakkes <3

2 kommentarer:

  1. Så deilig med litt ferie på tampen av sommaren, kos dykk i Dyreparken!!

    SvarSlett
  2. Takk takk :) Mini klarte nesten ikke sovne i kveld for han er så utrolig reiseklar :)

    SvarSlett