Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







mandag 29. august 2011

Pusse opp bloggen??

Siden jeg startet denne bloggen har jeg ikke vært særlig fornøyd med utseende på den. Jeg kikker på andres blogger å jeg blir innspirert og innponert, så nå har jeg bestemt meg for at denne bloggen skal pusses opp. Problemet er bare at jeg ikke aner hvordan. :( Jeg finnes ikke teknisk innstillt i det hele tatt, jeg vet knapt hvordan jeg bruker et word program, så hvordan jeg skal få til dette kan bli spennende å se.

Så nå roper jeg ut etter hjelp her... Til dere kyndige bloggere med så utrolig flotte blogger, som jeg koser meg med å lese. Hvor finner jeg litt starthjelp for å lære meg hvordan jeg "pusser" opp her? Enkle trinn til bra design, egendefinert overskrift osv osv.
Håper på svar fra noen av dere og at jeg om ikke så alt for lenge kan skryte av ny blogg :)

Ha en flott kveld alle sammen.
Snakkes <3

2 kommentarer:

  1. Eg har berre søkt på "header tutorial for blogspot" f.eks. på google, for å fikse headeren. Elles har eg berre heilt standard oppsett på bloggen. Og du kan endre kor dei ulike elementa i sidemenyen er inne på "design" oppe i høgre hjørne. Berre å klikke på eit element og dra det dit du vil ha det!

    SvarSlett
  2. Hmmm da får jeg sette meg ned en dag jeg har goooooood tid å se hva jeg klarer å mixe sammen hihi
    Takker :)

    SvarSlett