Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







lørdag 3. september 2011

Den berømte bagen...

Ja nettopp den bagen.... Bagen med så mange navn... "føde-bagen", "barsel-bagen", "sykehus-bagen" osv...
Den bagen alle snakker om, som alle vil ha tips til hva skal inneholde, og som andre så villig deler av sitt innhold.
(bilde lånt av xxl.no)

I går startet altså min permisjon, det er 3 uker til termin å kjenner at det kan være greit å få litt oversikt over denne berømmelige bagen. Med Benjamin slang jeg oppi det jeg trodde jeg kunne trenge og det gjorde jeg mellom riene,mens jeg ventet på at Robert kom hjem for å hente meg. Det skal jeg etter beste evne prøve å unngå denne gangen :)  (var både slitsomt, og ikke alt som burde vært der som kom med)

Så her kommer altså listen over ting jeg har kommet på frem til nå å kom gjerne med tips om dere ser noe som mangler eller kan være lurt å ha i tillegg:
TIL MEG:
*4 truser
*4 par sokker
*Amme BH
*"Badetopp" (en singlet til å ha på om jeg får føde i vann)
*Joggedress (kjøpte ny lyserosa velur joggings i går)
*Tøfler (har kjøpt brune tøfler med lys rosa pels og hjerter på)
*Rispose (kjekk til bilturen, som ekstra på føden og til etter-rier på barsel)
*3 pck med juice-bokser (eple og pære fra nestle, veldig milde og gode)
*1 smoothie fra ellas kitchen (energiboost)
*Og så skal det oppi en gave til gromgutten min, men sliter litt med ideer til hva jeg vil gi han. Tips?? :)

TOALETTMAPPE:
*Tannbørste/tannkrem
*Hårbørste
*Shampoo/Balsam
*Kroppssåpe
*Dodorant
*Håndkrem
*Leppomade (husker med skrekk hvor tørre leppene ble av all pesingen under fødsel)
*Bodylotion
*Sminke (fint å kunne freshe seg opp litt om jeg vil, hadde ikke med sist å savnet det litt når det skulle fortograferes)

Siden jeg var så snill å kastet opp på gubben under forige fødsel har jeg spurt om han vil ha med seg et skift i bagen min ;) Det ville han gjerne :) haha
Så Robert får med 1 fra innerst-til.ytterst-skift :)

THUVA:
*2 bodyer
*2 bukser
*2 par sokker
*2 luer
*Hentesett (min mormor har strikket å det er så ufattelig nyyyyydelig)
*Smokk

Så da tror jeg i grunn det meste til den berømmelige bagen er klart :) Jeg mangler bare......

BAGEN haha :p

Så neste steg i planleggingen nå er bagen Benjamin skal ha om han må sove borte. Kommer tilbake med innhold å tanker rundt den bagen senere :)

Ha en flott lørdagskveld
Snakkes <3

1 kommentar:

  1. Takk for tips! Overrasket over at du ikke tok med hårføneren. Høres veldig rart ut, men den er til STOR hjelp hvis man er litt sår der nede. Hehe.

    SvarSlett