Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







mandag 5. september 2011

Legevakt tur.

Ettermiddagen i dag ble ikke helt som planlagt.
Da jeg å mini kom hjem fra barnehagen benket vi oss til i sofaen for å se litt barnetv før middag. Plutselig oppdaget jeg at det nedre øyelokket hans så litt hovent ut, jeg tok en nermere titt og ringte gubben for å høre om vi hadde no skyllevann liggende. Han mente vi var tomme og at jeg fikk se om jeg kunne se hva som forursaket hevelsen.
Da det fortsatte å ese bestemte jeg meg for å ringe legevakten å høre hva de sa, iløpet av de få minuttene vi snakket ble øyelokket enda større så de ville vi skulle komme inn for en sjekk.

Snille mamman min stilte opp å kjørte oss på legevakten så vi fikk sjekket, å heldigvis sa legen at han ikke kunne finne noe som indikerte at noe skulle være galt eller farlig. Så da reiste vi hjem med beskjed om å komme tilbake om det ble verre igjen.
Det ble det heldigvis ikke å innen vi kom oss hjem var det plutselig sengetid. Nå sover den lille skatten min søtt i sengen sin.
Jeg har satt meg til i sofaen å koser meg med litt strikking, er ferdig med første ullsokken som skal matche gresskarluen jeg la ut bilder av i forige innlegg.
Slik ser den ut:

Så nå sitter jeg her å pusler med sokk nr2.

Ha en fortsatt fin kveld.
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar