Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







mandag 19. september 2011

I disse lange vente-tider.

Er det viktig å ha litt å henge fingrene i :)
Så nå har jeg strikket ferdig alle mine små prosjekter å er tom for rest-garn, å tiden var inne for å pakke opp bursdagsgaven jeg har fått av min kjære mann. :)
Jeg har riktignok ikke bursdag før 4 oktober, men med et sånnt tilbud var det ingen grunn til å vente. Så la meg presentere min nye store kjærlighet:

Singer Talent

Så i går hev jeg meg på et lite prøveprosjekt som gikk skikkelig i dass hehe så da sov jeg litt på det og prøvde igjen i dag å dette ble resultatet:


En søt liten formsydd bleie i lys-rosa. :)

Kansje ikke det beste resultatet, men øvelse gjør mester så jeg skal helt klart sy flere. Det var i grunn ganske enkel å innkludert all ryddingen å vaskingen jeg gjorde innimellom brukte jeg ikke mer enn ca 3 timer på å lage den. :)

Ha en flott kveld videre.
Snakkes <3

2 kommentarer:

  1. Det er SÅ kjekt med symaskin! Eg fekk også symaskin i bursdagsgåve for to år sidan og det var fantastisk! Eg hadde arva farmor si, og den funka fint, men det var deilig med noko nytt (som sydde i raskt tempo!) og med litt fleire funksjonar.

    Lukke til med bleiesying - det ser ut til at du får dreisen på det! :)

    SvarSlett
  2. Ja er veldig gøy å sy :)
    Takk takk, øvelse gjør mester :)

    SvarSlett