Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







søndag 21. november 2010

Trening og vekt-reduksjon.

Kan vise seg å være litt av en utfordring, jeg har nå gått ned rett over 1 kg, og har som mål å miste 10. Kjenner at det er litt av en utfordring, foreløpig har treningen bestått av trening på studio 1 gang i uken. Denne uken begynte jeg også med yoga, vekten har gjort at muskler og ledd blir stive å belastet mer enn de er vandt med så det blir nok godt for kroppen. Begynnte også med Pilates å jeg holdt på å dø hehe :) Men det er visst bra for kjærnemuskelaturen og brenner visst litt fett og.

Kostholds endring er også ganske vannskelig, mannen min er min rake motsetning, han kan spise akkurat hva han vil og så mye han vil. Vi trener sammen nå, jeg for å gå ned i vekt og han for å gå opp. Treneren hans sa at han måtte være den eneste i Norge som hadde godt av en protein shake hihi.
Tror kansje kostholdet kan bli størst utfordring nå i jula, her pleier det å være fyllt med godsaker, både i skåler bokser og på treet, så jeg må være litt strikt og ikke spise masse hver dag, det får jeg overlate til mannen i huset ;)
Og så får jeg trene litt ekstra, skal begynne med step nå i uka som kommer. Har hørt det er skikkelig tøft, men gleder meg litt altså. Syntes det er mye enklere med sånne felles treninger enn å rusle rundt oppi studio der alene, det er så fryktelig kjedelig og u-sosialt.
Vi begynnte å terne sammen for å ha noe å gjøre sammen, men har jo totalt forskjellige treningsprogram hehe så det blir hilsing i forbifarten mellom alle apperatene.

Om noen har gode tips å komme med mottas de med takk :) Aldri dumt med litt råd og ideér.



Nå som jeg har skrevet det her så må jeg vel nesten kjøre skikkelig på, kan ikke la det stoppe opp nå hehe

:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar