Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







onsdag 3. november 2010

Noe bra følges alltid av noe....

Ikke fullt så bra.
Dagen startet bra i dag, jeg å mini sov lenge, spiste frokost hjemme å møtte gubben i barnehagen så han fikk være med å følge i dag.
Så reiste jeg å gubben ut med ATV til hjelpekorpset, turen var jo veldig romantisk hehe mens derimot Statens Vegvesen brillierer med sin mangel på innteligens. Den skulle godkjennes som utrykkningskjøretøy, noe som visstnok ikke gikk av div årsaker, de hadde bare glemt å si det på tlf. hehe Men men koste meg på tur med gubben jeg :D

Jeg har faktisk overgått meg selv i dag også. Jeg har både laget og spist grønnsaks suppe, noe jeg ikke har spist siden jeg bodde hjemme og hater som pesten, men gubben ville ha så da fikk jeg gi det et forsøk. Det er jo fortsatt ikke det beste men gikk overraskende bra. Den var faktisk ganske god.


Så langt har jo dagen vært veldig bra, mini koste seg masse med suppen også :) Men da vi skulle på badet å ta på pysj å pusse tenner så har han igjne fått masse "vabler" på kroppen. Han har hatt en del av det i det siste å jeg har vel kommet frem til at det må være elveblest. Tar jo så ufattelig lang tid  å få komme inn til en lege-time. Syntes egentlig det har vært nok for han nå... må vel være en grense for hvor mye barn skal måtte få av sykdommer og plager. Han har iallefall nok, og nå har han disse utbruddene nesten hver eneste dag, det holder med medisiner om vi ikke i tilegg skal måtte begynne å tenke på hva han spiser og gjør for å unngå disse utbruddene.
Det kan være alt fra to små prikker, til stoooore deler av kroppen og han virker som om han klør sånn :(


Så blir spennende å komme til legen å se hva han sier, må iallefall finne ut av hva det er å hva vi kan gjøre for å lindre symptomer og forebygge nye utbrudd. Skal iallefall oppdatere så snart jeg vet noe mer.

Nå skal jeg se ferdig Mercy sammen med gubben å så er det natten :)

God natt :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar