Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







torsdag 25. november 2010

Konsert.

-I går var en helt rå dag, var på konsert i spectrum.
Var å hørte Avenged Sevenfold, rett å slett konge... Tror til og med gubben koste seg litt :)
Eneste som var veldig synd var at oppvarmingbandet ikke kom å dørene åpnet tidligere enn hva som sto på billeten, så vi gikk glipp av at de kom på scenen. :( Også var konserten litt kort i grunn, ble litt overrasket når de avsluttet. Men alt i alt, sykt bra konsert. :)

Har nå prøvd å legge inn linker på sanger og musikkvideoer,men pc min lever sitt eget liv om dagen og laderen funker ikke lenger (med mindre jeg slår knute på den *knegg*) så får legge de inn en annen dag.
Eller så kan jeg anbefale å gå på youtube å søle på
" A little piece of heaven " og " Dear God " to veldig bra sanger som viser litt forskjellige sider av musikken dems.


-I dag har jeg nok en gang vært jeg å trente yoga og pilates.
For det første kom jeg 4 min for sent, så følte meg knall kul når innstruktøren måtte komme å låse opp for meg. Prøvde å liste meg over til andre siden av lokalet for å finne meg en matte, men det er utrolig hvor mye man bråker når alle i salen er helt stille hihi nytter ikke liste seg da gitt, hørtes ut  som et fjell rulla gjennom lokalet.
*rødme*
-Det utrolig deilig å komme i gang i dag igjen, selv om jeg ikke rakk oppvarming. Yoga´en er helt nydelig, får en helt herlig indre ro å blir kjent med kroppen på en helt ny måte. finner stadig nye muskler jeg ikke trodde jeg hadde :)
Pilatesen derimot var helt jæ.... i dag, det var så tøft at kroppen bare dirret mot slutten av hver øvelse, kommer nok til å kjenne det i morgen hehe.
Men veldig positivt er at jeg nå til sammen har gått ned 3 kg. :) Knall fornøyd så det er bare å stå på vidre :)


Ha en super dag videre, nyt det fine vinterværet :) Det skal jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar