Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







mandag 1. november 2010

Min aller første blogg

Hei.

Siden dette er mitt første innlegg i bloggen og jeg anser det litt som prøving kan jeg jo bruke denne til å fortelle litt om meg selv og den lille familien min.
Jeg heter jannicke og ble 23 år nå i oktober, for 5 år siden møtte jeg mannen i mitt liv og det tok ikke veldig lang tid før vi begge visste at vi ønsket noe mer enn bare en flørt. Vi forlovet oss 6 månder etter at vi ble sammen, og bryllupsdatoen ble bestemt et par dager seinere. Den magiske datoen ble 05.07.2008.
Så den 23 Juni 2007 fikk vi en overraskele, jeg var blitt gravid. Den bebbisen var tildels planlagt ;) Vi hadde snakket mye om det å få barn og prøvde i et halvt år før vi bestemte oss for å vente litt, få unna bryllupet, jeg skulle være i fast jobb osv. En måned senere var jeg gravid.
Svangerskapet var fantastisk og 04.03.2008 kl. 01.04 kom lille Benjamin til verden. 3875 gr. 51 cm og rett å slett den nydeligste ungen i verden.


Så kom bryllupsdagen, vi giftet oss i Skoger Gamle Kirke, nydelig liten kirke. :) Kun åpen om sommeren, den har ikke fyring så den varmes opp av solen (vi hadde fint vær den dagen hihi) Den har også Norges eldste, fortsatt spillende orgel. Kirken var fyllt med markblomster fra naturen og stemningen var super romantisk.





Så det var den lille historien om hvordan hveragslykken ble skapt. :)
Nå studerer både jeg å gubben, han er snart ferdig utdannet ambulansesjåfør og jeg tar snart eksamen som helsefagarbeider, etter det blir det lærlingetid og forhåpentligvis sykepleien om noen år. Benjamin har blitt 2 år og 8 månder, og har utviklet seg til en bestemt ung mann. Han vet hva han vil å er ikke redd for å protestere høylytt om noe er urettferdig (akkurat som far sin hehe)
Han går i barnehage der vi bor og stortrives.

Der var det første innlegget ferdig tror jeg, bør kansje være det siden pc´en roper ut om lite strøm.
Så da avslutter jeg å så får jeg fikle litt mer innpå her å se om jeg skjønner noe mer etterhvert :)

:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar