Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







mandag 8. november 2010

Med Blålys og Sirener.

Nå er det noen dager siden jeg skrev her sist.
Har hatt det utrolig travelt, og det sammen med at jeg enda ikke er blitt helt frisk har gjort sitt til å korte betraktelig ned på Kvalitetstiden med min kjære PC.

I helgen har jeg vært med på noe utrolig kult. :) Første kurshelg (av mange frem til mai) er gjennomført. Jeg sitter igjen med masse inntrykk å mye lærestoff som må få synke inn og sikkert gå´s over minst 5 ganger til.
Blodtrykk, blod sukker og spo2, bare en liten del av alt jeg har prøvd, og har funnet ut at oksygen må pugges pugges pugges, jeg er ikke veldig matematisk annlagt hihi ;)
Oversikten over pensumet er 146 sider alene... og jeg skal gjennom 6 lærebøker på 7 måneder. Litt usikker på hva jeg har begitt meg ut på, men kan ikke angre nå gitt, det har jeg ikke tid til hahaha :)

Så et bilde av arbeidsplassen min frem til mai :)


Har vært hjemme alene siden søndags morgen å kjenner at jeg savner gubben min, er ensomt her hjemme uten han, kjipt å legge seg alene det er jo så kaldt om natten nå. Også er det ensomt å våkne opp til tom seng :( Han kommer hjem i morgen så håper han ikke kommer alt for sent, syntes det er tåpelig at de legger en lærling-samling laaaangt borte. Skjønner at det er kult hvis du er 17 og bare vil feste med kollegaer. Men noen er jo faktisk litt eldre, gift og har barn. Når det bare er noen timer undervisning om dagen og fyll resten så er det greit å ha muligheten til å velge.
Nå høres jeg sikkert ut som en sjalu og missfornøyd kone, men gubben har sagt det selv hehe
Vel uansett gleder jeg meg masse til han kommer hjem <3

Nå ser jeg på unge mødre, følger slavisk den serien å har vel gjort det siden første gangen hehe kan få seg en god latter der i blandt.
Og når det er ferdig så er det avgjørelser som skal tas i ungkarskvinnen, og jeg er så spent at jeg nesten dør hahaha Skikkelig kjærring tv-kveld i dag.
Når alle avhengighetsskapende tv programmer er ferdig skal jeg ta med meg Jon Richardsen på senga ;) hehe (bok om akutte skader)

Natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar