Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







lørdag 13. november 2010

Syk og svak å dårlig bak.

Hehe nei ikke fullt så ille i grunn, men fler enn meg som syntes forkjølelsene blir lengre og verre for hvert år?
Er helt utrolig i grunn, men jeg har vært syk i over 3 uker og hver gang jeg tror jeg blir bedre så vips... så er jeg skikkelig shabby igjen.
Det nærmer seg eksamen, jeg skulle ha levert prosjekt til fordypning for 14 dager siden, jeg er i startfasen på et kjempe kurs og jeg skal på konsert om ca en uke. Jeg har rett å slett ikke tid til å være syk nå hehe :)

Gruer meg litt til denne eksamen, men skal bli veldig deilig å endelig bli ferdig, og så blir det jo utrolig spennende å se om jeg får lærlingplass der jeg ønsker.
Har ytret et lite ønske om å få plass på sykehuset, de har visst et fantastisk opplegg for elevene sine. Og er jo viktig å få skikkelig oppfølging tror jeg. Skal jo ikke bli værende helsefagarbeider i all tid, men tror kansje jeg kan få meg et godt forsprang til sykepleien både med denne skolen og ambulansekurs.

Men nå skal jeg finne pleddet, krype godt under å nyte resten av lørdagen sammen med gubben, i morgen slår han seg sammen med resten av verdens idioter å reiser på cup-finale hehe.

Ha en fin kveld videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar