Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







søndag 29. april 2012

Stille helg

Det er jobbehelg for mannen så jeg har barna helt for meg selv frem til i morgen tidlig.

Helgen har vi brukt til å kose oss å slappe av.
Å dette har jeg drevet med om kvelden etter barnas leggetid.

Lesing, strikking og litt usunn luxus :)
Har begynnt å strikke djevellue til den nydelige minste nevøen min, vet enda ikke hvordan resultatet blir, men får jeg det ikke til nå så får jeg det til på neste forsøk ;)

I dag har jeg og barna vært på besøk hos søsteren min og feiret den største nevøen min som er blitt hele 7 år, utrolig hvor fort de 7 årene har gått. Hvor blir tiden av? :)
En ting er iallefall sikkert, den flyr fortere enn at jeg rekker å henge med ;)

Nå er det natten her.
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar