Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







mandag 23. april 2012

Back in town...

Igjen har det gått en stund siden jeg sist skrev noe her. Jeg ser det at jeg innimellom har litt lengre pauser fra bloggen, og de er ofte iforbindelse med en i overkan hektisk hverdag her hjemme.

Det siste jeg skrev om her var jo forbredelsene til Thuvas barnevelsignelse, dagen ble en stor sukkse, med god mat, godt selskap og en fornøyd hedersgjest.
Bursdagen til verdens beste Benjamin har og blitt feiret. Litt vannskelig å fatte at den skjønne ungen min er blitt hele 4 år alt.

Thuva og jeg har nå begynnt på videregående kurs på babysvømmingen å frykten for å dykke er nå over, hun koser seg mer å mer for hver gang vi er der.
Permisjonen min går sakte men sikkert mot en slutt også, så jeg er veldig gla for at jeg ikke skal ut i lærlingplass før i august. Vi har og vært heldig å fått barnehageplass, i samme barnehage som Benjamin. Deilig å vite at hun har bror der når hun skal begynne, for jeg er egentlig ikke klar for at hun skal begynne riktig enda, men har ikke så mye valg.

Håper på å få litt piff til å blogge litt igjen nå, har i grunn veldig mye spennende å blogge om så jeg håper på flere følgere og fine samtaler.

Ha en fortsatt fin kveld så titter jeg innom igjen i morgen.
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar