Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







torsdag 26. april 2012

Aktiv baby og barnesikring

Å ha en baby jeg må passe ting for er for meg veldig nytt.

Benjamin krabbet aldri rundt når han var liten, ikke klatret han på ting og aldri har han pillet på noe vi har hatt stående. Filmer har fått stå ifred, ledninger ligge, tv og dekoder har vært urørt og pyntegjenstander og duker har aldri vært noe problem.
Men.... NÅ vet jeg hvordan det er å ha barn ;)
Thuva er et aktivt lite bøllefrø og jeg tror faktisk det er på høy tid å gå til innkjøp av diverse barnesikring. Nå er den lille prinsessen i huset blitt hele 7 måneder å hun er ivrig på jakt etter det meste, hun har demontert dvd hyllen 2 ganger, forsynt seg av ledninger en gang, prøvd å rive duken av bordet og de stakkars kattene skyr henne som pesten, mens hun hviner i fryd hver gang hun får tak i de :) Rampejenta mi <3
Foreløpig har jeg bare trappegrind, men skal få tak i sånn en park a kid (multigitter) Da kan jeg stenge av kjøkkenet når jeg trenger det(vi har åpen løsning her) Og sette den foran tv mens hun leker på gulvet, og så kan jeg bruke den som lekegrind så jeg kan gå på do eller i dusjen å vite at huset står til neste påske ;)
Og så får jeg flytte tingene jeg er gla i litt opp i høyden.
Her er den vakre pøbelen i aksjon, blir nok noen "Nei Thuva, ikke røre den" fremover ;)

Ha en flott kveld.
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar