Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







lørdag 28. april 2012

Middagsbesøk

I går kom min kjære svigerinne og svoger på middagsbesøk, de hadde med seg verdens deiligste tanteklump.

Vi spiste kylling, hadde is til dessert å skravlet til det ble ganske sent, så jeg er utrolig trøtt i dag :)
Og så fikk jeg snust å klemmt litt på den lille.

Er litt rart å tenke på at det er så mange månder siden Thuva var så liten, de la fra seg bebbisen sin i sofaen mens vi spiste å han lå der med store øyne å bare kikket, mens min prinsesse raste rundt på gulvet å spiste grøt sammen med oss ved bordet.
Er vel bare å innse at baby-tiden er over for denne gang ;) :( Litt vemodig i grunn, men vi har mye fint i vente og :)

Nå får jeg ta fatt på husarbeidet så jeg kan slappe av i kveld når ungene er i seng.
Ha en flott lørdag alle sammen.

Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar