Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







torsdag 3. mai 2012

Nytt vitrineskap

Endelig har jeg fått vitrineskapet jeg ønsket meg.

Det vi hadde fra før var ikke så stort som jeg skulle ønske og så var det brunt, det passet godt inn sånn vi hadde det her før, men nå så det litt malplassert ut :)

Før:
Etter:

Jeg har lett etter et skap som dette lenge, men ikke funnet et brukt som jeg ville ha. Kjøpe nytt var uaktuellt, det er for dyrt så lenge jeg hadde et som ikke var ødelagt.
Men for noen dager siden kom jeg over dette kuppet, vi fikk det for...hold dere fast... 400,-
Da hadde vi rett å slett ikke råd til å la vær ;) Det gamle fikk jeg solgt ista for 500,- Kunne sikkert fått mer når jeg så hva de gikk for brukt andre steder, men hadde ikke plass til og oppbevare det over tid.

Unødvendig å si, men jeg er knall fornøyd. :)
Det er så god plass inni der og det passer godt inn her, spisestuedelen vår ser enda bedre ut nå :)

God natt folkens.
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar