Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







lørdag 11. mai 2013

Nå samarbeider vi.

Altså...mobilen, pc´n og jeg ;)

Så i dag tenkte jeg å dele litt bilder.














Se så stor den "lille" 5´åringen min er blitt.
Har går fortsatt i barnehage, men etter sommerferien er han skolestarter. Det er utrolig rart å tenke på at på denne tiden neste år skal vi forbrede oss på hvordan det vil være å ha skolebarn. Med lekser og SFO og alt annet som følger med. Er han ikke skjønn?


















Å dette er "baby" Thuva.
Sist jeg blogget krabbet hun rundt og ble fortsatt ammet. Nå går hun i barnahage, har utviklet et veldig bra språk og er litt av en utfordring å henge med på, for hun er så utrolig full av påfunn og ikke minst kjapp når hun finner ut at noe må prøves.
Tror ikke det finnes en ting i huset her hun ikke har klatret på (og fallt ned fra), hun har til å med hengt i lysekrona over spisestua. Hun kan ikke være alene et eneste sekkund uten å finne på noe.






















Jeg har de fineste barna i verden.






















Også må jeg jo ta med et bilde av PappaMannen og meg selv.
Disse bildene var perfekt å bruke nå som litt oppdateringsbilder skulle deles. Vi var på Model Day studio i Drammen 20.03 dette er noen av bildene som ble tatt. Er kjempefornøyd med de, og det var virkelig på tide at vi fikk tatt noen ordentlige bilder sammen som familie.



































Dette skal opp på veggen i stua er planen.

Men nå som oppdateringen er skreet og bildene delt, så kan jeg begynne å skrive mer om hva vi driver med her hjemme. Rommet til Thuva skal nå pusses opp og gjøres klart til at hun skal flytte inn der, så skriver litt om det senere, men nå skal jeg foreslå for gubben å se en film.

Ha en fin Lørdagskveld.
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar