Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







fredag 10. mai 2013

I`m Back!!!!

Nå er det veldig lenge siden sist jeg var her inne, nesten så jeg hadde glemt hele bloggen ;) Så fikk jeg 2 nye følgere på Facebook å tenkte at nå var det på tide med en oppdatering.

Mitt siste innnlegg handlet om campinglykke, kuring av ullbukser og juniors første fisketur.
Mye har skjedd siden da, jeg har f.eks. begynnt å jobbe. Har sikkert skrevet om det før, men jeg var så heldig å få lærling-plass på Drammen sykehus.
3 september startet jeg på Medisinsk post 2. Der får jeg lov til å komme tett innpå mennesker i alle aldre, helt forskjellige fra hverandre, men alikevel har de en ting felles...de er lungesyke.
Jeg kan med hånda på hjerte si at JEG HAR VERDENS BESTE JOBB!!!!! :-D

Men nok om meg, på tide å dele litt om resten av den lille familien min.
Junior ble 5 år i mars. Jammen er det mye utfordringer med femåringer, men så morro og så mye rart jeg lærer. Han er så fantasifull og en ordentlig spøkefugl. Hvis en god latter forlenger livet kommer jeg til å bli veeeeldig gammel. :-)
Thuva er straks 20 mnd. Tiden har gått alt for fort, hvor ble det av babyen min?
Hun er en ordentlig rampete urokråke. Så full av påfunn som hun er så kommer jeg til å bli gråhåret før jeg fyller 30.

Før jeg møtte mannen min i 2005 hadde jeg aldri sett for meg at jeg skulle sitte her nå...25 år, gift, ha 2 barn, hus, bil og enda utdanne meg. Men det var den veien mitt liv skulle ta, og jeg er så takknemlig for det jeg har.
Jeg skal legge inn litt bilder, men jeg, pc´n og mobiltelefonen er ikke helt enig om bildeoverføringen så det ble ikke noe av det i dag.
Forhåpentligvis kommer jeg sterkere tilbake nå.

Ha en fantastisk kveld.
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar