Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







søndag 17. april 2011

Flott start på påskeferien.

Denne helgen har vært helt suveren, har stor-kost meg sammen med familien og vi har fått gjort så mye morro sammen.
I går så var vi i Oslo på Aker brygge. Der var det show med dyreparken i Kristiansand. Kardemommeby og Kaptein Sabeltan var kjempemorro.
Etter showet ruslet vi bort til Akershus Festning å lekte inni parken, der fikk ungene rast fra seg før det bar bort på Big orn for å kose oss med middag.
Her er noen bilder fra gårsdagen :)



I dag har vi slappet av hjemme, min kjære lot meg få sove lenge i dag. Kroppen kjentes ikke helt god ut etter den lange dagen i Oslo i går. Vi har vært ute å lekt på lekeplassen, drukket kakao i sola og syndet med ferdig mat hihi ;)
I grunn en veldig deilig søndag, var fint med en helg som denne siden mannen reiser på jobb i morgen tidlig å ikke kommer hjem før på Onsdag. Både jeg å B savner han veldig mye når han er borte, så godt å lade batteriene med pappatid før han reiser.
Bilder fra dagen i dag :)




I kveld har jeg kost meg med strikke-tøyet i sofaen :) Skal jo ha tøybleier til bebbisen som kommer og starter med brette-bleier, så da fant jeg ut at jeg måtte ha noen ullbukser, men fy så dyre de er. Har ikke råd til å kjøpe mange trusr til 200,- stk.
Så da bestemte jeg meg for å prøve å strikke selv, og slik ser den ut :

Ikke den fineste,men ikke værst til å være det første jeg strikker som ikke skal "forestille" et skjerf ;) hehe Så får jeg be svigemor om litt hjelp til flere ;)

Ha en god natt.
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar