Life isn´t measured by the numbers of breaths we take, but by the moments that take our breath away.







fredag 8. april 2011

En slitsom dag.

Nå har jeg vært syk noen dagen,å da har desverre ikke bloggen blitt prioritert for mye :( Føler meg fortsatt ikke helt i hundre, men det hjelper.
I går fikk jeg ryddet å vasket kåken, og til og med om-møblert littt. Det straffet seg senere på kvelden og natta, da det tok maaaange timer før jeg sovnet pga alle kynnerene.

I dag har jeg fått hjelp av min kjære med retsen av husarbeidet, før vi fikk besøk av kjæresten til svogeren min. Hun skal sitte barnevakt for Benjamin på søndag, så hun kom i dag for å bli litt bedre kjent med han. Vi koste oss med hjemme.laget pizza og is med varme bær (skikkelig sommerfølelse) :)

Nå skal jeg legge meg, for må tidlig opp på kurs i morgen å kjenner at jeg i grunn ikke er klar for det. og så er det artistgalla i Oslo sammen med min kjære på kvelden. :)

Natta, Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar